آموزش کامپیوتر و نرم افزار

سلام کاربران عزیز خوش آمدید

آموزش کامپیوتر و نرم افزار

سلام کاربران عزیز خوش آمدید

این وبلاگ در تمام زمینه ها فناوری کامپیوتر و نرم افزار و هرچه که بخواهید .....

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بر چهره ستايشگران ، خاك بيفشانيد
تبلیغات و ارتباط با مدیر سایت
نویسندگان
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

دریافت شارژ رایگان

دوشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ب.ظ
 توضیحات: پرداخت هزینه آموزش
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۸
admin

نظرات  (۵)

۰۸ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۹ علیرضا علیرضا
سلام.مطالب وبلاگتون خیلی مفید بود.
ممنون.
آمار بازدید از وبلاگ من به نسبت بالاست.اگر خواستین میتونیم با هم ت.ب.ا.د.ل ل.ی.ن.ک کنیم.
پاسخ:
علیک سلام حتما
از کجا باید بدونیم شارژ رایگانه آخه کجا شارژ رایگان میدن؟
پاسخ:

سلام دوست عزیز ممکنه غیر باور باشه خیلی موارد هست که موفق به گرفتن شارژ نشدید ولی هرچیزی قیمتی دارد همین کلیکی که انجام میدی قیمت داره بهترین راه کلیک تبلیغاتی انجام بده امتیاز جمع کن شارژ دریافت کن من عضو سایت هستم تا حالا 5 بار شارژ گرفتم تصاویر ببین

سلام دوست عزیز ممنونم واقعا حرف نداری راستی شارژ گرفتم مرسسسی
پاسخ:

خوشحالم موفق به شارژ گرفتن شدی

سلام

خوب بود هر سه روز یه بار شارژ دریافت کردم ممنون هزینه معرفی که پرداختم ارزش داشت

پاسخ:
سلام عزیز خوشحالم موفق شدید هزینه زحمت آموزش بوده زحمت خودتون میکشید

سلام خوب بود دمت گرم میگم فقط یه مشکل داشتم بعضی از کلیک‌ها امتیاز ندارن

پاسخ:
سلام در مورد غیر فعال بودن یه سری از بنرها باید به پشتیبانی اطلاع بدی خودم چنین مشکلی دارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی