آموزش کامپیوتر و نرم افزار

سلام کاربران عزیز خوش آمدید

آموزش کامپیوتر و نرم افزار

سلام کاربران عزیز خوش آمدید

این وبلاگ در تمام زمینه ها فناوری کامپیوتر و نرم افزار و هرچه که بخواهید .....

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بر چهره ستايشگران ، خاك بيفشانيد
تبلیغات و ارتباط با مدیر سایت
نویسندگان
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات

دانلود مایکت

يكشنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۰ ق.ظ

همه می دانیم که گوشی و تبلت هوشمند بدون برنامه و اپلیکیشن تفاوت چندانی با گوشی های معمولی ندارند.
برنامه هایی که هرکدام یک کاربرد و عملکرد ویژه به گوشی و تبلت های ما اضافه می کنه.
مایکت مجموعه بزرگی از بازی ها و برنامه های اندرویدی است که توسط تیمی متخصص و فعال جمع آوری شده.
50 هزار اپلیکشن موجود به صورت رایگان عرضه می شوند. ولی برخی دیگر از آن ها که عمدتا توسط توسعه دهندگان داخلی طراحی و تولید شده اند را می بایست خریداری کرد.
اپلیکیشن های خارجی در مایکت عمدتا رایگان هستند و

اپلیکیشن های کرک شده یا غیر قانونی در مایکت جایی ندارند.

حجم: 8.94 مگابایت

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۴
admin

نظرات  (۸)

کاربر گرامی و دوست عزیز سلام
از شما صمیمانه تشکر میکنم که تا به اینجا وبلاگ نفرین شده را دنبال کرده و نظر خود را مطرح کرده اید
مطلب جدید پست کردم و بی صبرانه منتظر نظر شما هستم
خودمونی بگم:
ممنون میشم اگه سر بزنی ونظرتو بدی 
چون نظرت درمورد این مطلب جدید خیلی مهمه
پاسخ:

علیک سلام ممنون حتما سر خواهم زد.

۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۵۶ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
پاسخ:

بزودی لینک شما ثبت خواهم کرد.

سلوم 
مطلب جدید پست کردم منتظر نظرتم

خیلی خیلی بد اصلا نصب نمیشه

پاسخ:
از اصل سایت دانلود کنید

عالییییییی نیست

ممنون از کسی که برنامه رو ساخت

هیف نت که برای دانلود این برنامه بره

پاسخ:
ممنون که سر میزنید 

چرا دان نمیشه یک و دو من برنامه ایکس ریکوردر برای کامپیوتر هم میخوام

پاسخ:
ممنون که سر میزنید ریکاوری فروشی بوده 

با سلام و عرض خسته نباشید.

ممنون از مطالبتون.

من وارد لینک شدم و نصب برنامه که زدم از سایت و لینک میپرید بیرون/

چند بار هم که وارد شدم باز هم میپرید بیرون.

از هر لینکی که میرم باز هم لینک باز نمیشود.

ممنون میشم راهنمایی کنید.

پاسخ:
سلام خیلی ممنون که سر زدید از لینک استفاده کنید

سلام خسته نباشید ببخشید ایا مایمت روی کامپیوتر هم نصب میشه

پاسخ:
سلام مایکت از طریق شبیه ساز اندروید یا تحت وب می تونید استفاده کنید ولی برای دانلود فقط از شبیه ساز 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی